Yes, diary-time!

(Jag hoppar över 26e maj, annars blir jag nog fan anmäld för personangrepp)

27 maj - 1999
Idag vart jag o Sanna sams igen
det var dansövning och Helens och Jenni är skitroliga
tvillingarna är helt fläppa, jag kunde ju inte veta var jag skulle stå!
Farmor åker hem imorgon.
//E.W

28 maj - 1999
Idag vart banken i Kisa rånad.
Rånarna sköt ihjäl två poliser
och finns nånstans mellan Boxholm och Malexander
SKUMT!!!!
Idag ska jag sova hos Marie Det var disco i Parketten, 
jag o Challe strulade nästan
//E.W

29 maj - 1999
Rånarna är fortfarande på fri fot men nu är dom i Sommen
Mamma är sjuk idag och jag städade mitt rum
Det är melodifestivalen och Sverige är storfavorit.
Natalie är i Stockholm
//E.W

30 maj - 1999
Idag hittades rånarnas bil vid sjön bredvid Linns hus!
Det var dansrepetition
Det gick urkass
Jag har 67 stjärnor på Mario!!!
Imorgon kommer Ida o tittar på Minus
//E.W

31 maj -. 1999
'Idag pratade vi mycket om rånet, 
Jocke är helt dum i huvudet!
Jag solade efter skolan
Dom (polisen) har skjutit en rånare, så nu är det bara en kvar
Dom tror att han är i det här området!!
//E.W

1 juni - 1999
Idag var det dansuppvisning
Jag och Anna kom dit vid kvart i fem, då fick jag veta att Anna har ett hjärtfel!!
Vi övade på dansen och klockan sju var det dax.
Första dansen gick bra, men den andra tappade vi takten i
//E.W

2 juni - 1999
Idag var det andra och sista dansuppvisningen
jazzdansen gick bättre, jag försökte att le
Jag tyckte fridansen gick bra, men det tyckte ingen annan
Sanna fick danspriset! Vad glad jag blev för hennes skull
I hlst ska vi dela dansgruppen!
//E.W




Kommentarer
Postat av: Kristin

Mästerverk!

2009-06-03 @ 09:27:45
Postat av: Ellen

Det faktum att jag NÄSTAN strulade. Hur strular man nästan?

2009-06-03 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0