Vi fem o Eleonor.

Fina, fina människor! Gårdagen hos Pernilla var alldeles, alldeles underbar. Kände mig fattig utan jens vid min sida, men det fick gå ändå.
Vid ett-tiden beslutade vi oss för att åka till Linköping och besöka Platens och det var ju ganska snabbt avklarat. En färd till en efterfest med Pringles-bjudning och solen som redan gått upp.
En sjuhelvetes efterfest vore att ljuga, en halv öl och struntprat till klockan sex, sen soffan.

Upp halv tio, stress till Mjölby, låg på Idas soffa i en sekund, hem till Minnestad, tillbaka till Mjölby, kebab, and on and on.

Men det finaste av allt: Vi kanske har husbil till Peace and Love. O jag blir fan världens lyckligaste då.
Så saknar jag Jens så att det gör alldeles ont i min bakfulla-kärlekskranka-kropp. Vi sågs igår. Haha

Nu väntar en veckas om-målning av Lill-Stugan och om bara solen gör sitt så blir jag brun och fin samtidigt. Sen hoppas jag på ett jobb också, det blrjar fan bli fattigt alltså.

Men puss för fan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Ellen skoja du!? Husbil, hur underbart vore inte det!?!!!! För jag räknar kallt med att jag får plats, hehe.

2009-06-07 @ 16:46:37
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det har jag också räknat kallt med Elin. Du är garanterad en plats, om det blir nån husis. Det är inte riktigt säkert än.

2009-06-07 @ 19:08:32
Postat av: Anonym

Jag håller alla tummar jag har. Vore så underbart, är faktiskt lite orolig för det där med att sova i tält. Tänk alla fulla människor som kan ramla rakt på en när man ligger där i å ska ha sin skönhetsömn. Mardröm eller vad!?

2009-06-07 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0