Tio år sedan

5/6 - 1999
Idag möblerade vi om Linns rum.
Det fick gammeldags Kinesisk stil
det blev skit fint!
Vi var i Kisa och jag köpte en genomskinlig topp
Slaim och guldspray
Vi sov i Pias säng
//E.W

9/6 - 1999
Idag hade alla 9:or vattenpistoler och 
blötte ner alla med
Jag fick MVG på mitt arebete om Björnar
När jag kom hem varvade jag Mario 
Vi var i Mjölby och jag köpte strumpbyxor
//E.W

10/6 - 1999
Idga var det sista dagen i skolan
Niorna var utkädda och åkte traktor
David är DUM I HUVUDET!!!!
Jag var i Mjölby och köpte skor
Dom var inte så snygga
Anna lånade glitter tills imorgon
//E.W

13/6 - 1999
Idag var vi på Duseborg, Jag vann en banan!
Kungen var där.
Linn ska sova här, vi har städat i lill-stugan 
och ätit pannkakor. Vi ska sova i Lill-stugan.
//E.W

15/6 -. 1999
Idag har vi inte gjort så mycket
Mest varit med katt-ungarna
Max är SÅ SÖT
Vi spelade handboll och möblerade om på Linns rum
Sverige vann Handbolls VM
Det var gudstjänst för poliserna. 
//E.W

Kommentarer
Postat av: frest

"jag köpte skor,dom va inte så snygga" hur tänkte du hahahaha

2009-06-16 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0