Svensson ända in i hjärtat

Till min fantastiska pojkväns stora förskräckelse så jublade jag högt för några veckor sen när jag insåg att Allsång på Skansen snart drar igång för säsongen (Idag närmare bestämt).
Idag är det premiär och kunde folket få ett bättre väder? FInns det något mer somrigt än allsång i stockholm (Finns det något mer svenskt?)
Jag gillar det iallafall. Som bara fan. Precis lika mycket som jag gillar Så ska det Låta och Antikrundan, och ibland undrar även jag hur gammal jag blivit. 


Allsång 2006


Kommentarer
Postat av: ekonomitjejen

kikar in och lämnar ett litet spår



kika gärna tbx



mvh



www.kollpadinekonomi.blogg.se



bloggen med spartips

2009-06-23 @ 11:04:55
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Postat av: Elin

Men guud ja, det är så jäkla mysigt så det finns inte! Å nu är det bara 1dag kvar, sen smäller det! :))

2009-06-23 @ 11:36:06
URL: http://elofs.blogg.se/
Postat av: drömmen-

det enda elin har i huvet är P&L.

2009-06-23 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0