Sushi

Igår skulle jag o Jens gå och äta sushi på Svenska Sushi köket (Det tar några gånger innan namnet sitter med alla dess sch-ljud) 
Jag var knappt hungrig, hade faktiskt precis innan smällt i mig kebab med pommes. Jag hade heller inte ätit sushi på bra jäkla länge (Då räknas inte vakuum-förpackad på Konsum) Så jag tänkte att jag skulle beställa 11 bitar, så kunde Jens äta dom jag inte orkade. (Han beställde dock 15 till sig själv, men han är ju hane, och stor och stark och äter mycket och allt det där) 
Sen kom maten och jag började sleva in bit efter bit efter bit. Det fanns ingen hejd! Jag hade ätit upp mina 11 när Jens hade ätit sju. O nu är jag fortfarande så sugen på sushi så jag nästan dör. Jag vill aldrig äta något annat i hela mitt liv känns det som. Snacka om mer-smak!


Kommentarer
Postat av: frest

du vet att sveriges bästa sushi finns här i min hemstad örebro! dom tävlar i sånt där som me allt annat,, å här va dom visst bäst,, på east west sushi wohoo..liksom=)

2009-06-24 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0