Stockholm

Tillbaka i Stockholm, det är alldeles tomt. Jens är på Roskilde och jag som har haft hundra människor runt mig i typ 2 veckor känner mig alldeles ängslig när jag är själv. 

I natt när jag sov hos pappa drömde jag så otäckt, så jag var övertygad om att det var Magna som styrde, jag ringde Jens lite lätt vid ett på natten, men han hade tydligen däckat sekunden efter han sa godnatt till mig typ 2 timmar tidigare. Så jag fick läsa Acke tidningar tills jag somnade med lampan tänd och tidningen i handen. Otäckt det där med spöken, ännu otäckare att ha en hane som lite lätt berättar vem som spökar och tre gånger så otäckt när det sen stämmer med vem som bodde innan och allt sånt. Helt galet. 

Nu är jag som sagt tillbaka i huvudstaden och imorgon väntar första jobbdagen. Jag har kommit på att jag vill fan inte vara anställd, jag vill ha något eget. Så nu ska jag tänka ihjäl mig framöver, och sen aldrig mer vara anställd. Det är planen. 

Kolla facebook för alla alla bilder från Peace and Love. Fantastiska jävla festival. 

Nämen, hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0