Peppa istället för att deppa

Eric sa (läs: skrev) dom avgörande orden och här ska fan peppas. Allt känns könstigt ibland, men så är det väl för alla.

PeppeN:

* Little miss sunshine på tv
* Anställningsintervju i Stockholm nästa vecka
* Fin fest med fint folk på fredag
* Värdshuset på lördag
* Träffa finaste Linn i övermorgon, och finaste familjen Pehrson - Liljenberg
* Husbil till Peace and Love
* Håkan på Peace and Love
* Frestelsen på Peace and Love
* Drömmen kommer på fredag!! (O hon tar med Lucky Luke. jag måste städa tills jag dör, så han tycker det är fint)
* Mia och Klara på Allsång på Skansen (dock om typ 100 veckor, men dom ska iaf dit)
* Jag har kommit på ett sätt att få tyst på pappas katt, som annars bara skriker. det var bara att ge han lite kärlek
* Sverige vann mot Malta (Vem bryr sig egentligen mindre än jag gör)
* Midsommar i Leksand
* Falsterboveckan med typ tio dagars fylla
* Lasso! (less is more, det behöver inte sägas mer än så)
* o Jens såklart.

Se, vad har jag att deppa över? (Nu ska bara magkänslan känna in det också)

Puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: drömmen

Men det finns så mycket att se fram emot. Vi måste ha världens bästa sommar..Ses snart!!! Puss

2009-06-10 @ 22:20:15
Postat av: Anonym

ja men allt känns underbart när du skriver det såhär.. min sommar ska bli minns lika bra!! å snart får jag ju träffa er!!

2009-06-10 @ 22:43:42
Postat av: Jen

Underbart!! Vilket tåg åker ni upp med? Tänk om det är samma som vi? Hur långt ifrån ligger Leksand o Mora egentligen?

2009-06-11 @ 09:23:36
Postat av: Ellen

Jag vet inte hur långt det är. Antingen åker vi tåg på onsdag, annars åker vi bil typ torsdag eller fredag. har inte riktigt kläm på det där än. Vilken dag åker du upp?

2009-06-11 @ 10:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0