Mindre bra dag

Idag gick jag o köpte cigaretter bara för att jag visste att det skulle bli ännu en sån här sömnlös natt som jag mer o mer ofta lider av. Ja, lider är så jävla rätt ord och ibland önskar jag att jag bodde ensam, så jag slapp få inre panik av att Jens redan somnat för längesen. 
Men vad har jag att vara utvilad till då? Jag konstaterade att mitt liv är bra jävla innehållslöst idag över msn. Mina dagars höjdpunkt är kvart över fyra när Jens kommer hem från jobbet. Det är ju även hans höjdpunkt och därför kanske han inte bara vill hänga med mig, det kan man ju förstå. 
Åker hem till Boxholm redan imorgon eftersom Marie är i storstan o ändå åker bil hem. Sen blir det häng med mamma. Hon vet bara inte om det än. 

Stannar kanske till onsdag, eller jag vet inte alls. 
Det händer fortfarande alldeles för lite för att jag ska var nöjd - och jag hade så gärna nöjt mej med att bo kvar i Boxholm, jobba på cliq (som dessvärre har konkat) och gå på Palace varje lördagkväll. Bara man hade känt sig nöjd liksom. Om inte Stockholm räcker till, vad gör då det? Ska jag behöva flytta till NY bara för att det ska hända tillräckligt med grejjer? 

Äsch, det snurrar så mycket i skallen, jag ska ta ännu en cigg och sen är det inte allt för många timmar kvar till morgon.

Bild från finbesök av Pernilla. 


Kommentarer
Postat av: sofia

men tänk på att vid den tiden, 23.30, är det minst 2, 3 timmar kvar tills jag går o lägger mig. ibland är det skönt att tänka på andra som man vet är vakna.



vi kan väl göra nåt kul med våra liv! radioprogram?

2009-06-03 @ 18:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0