Midsommarhelg

Yes, åkte till Leksand för att fira midsommar, tjuvstartade iofs redan i tisdags, men nu skulle det göras på riktigt. :)
Det finns biler, men dom finns på facebook. Ni kan iofs få två smakprov här.





Ungefär så här kul var det: http://www.youtube.com/watch?v=eT845NoerjQ

Nu väntar Peace and Love. Fy satan, vad fint det kommer bli. Håkan, sol, hundra vänner, ännu mer bra musik och husis.
Tills dess ska jag ta mig till Boxholm för att packa o grejja. Det är min enda plan.

Jag blir hellre ensam, än lycklig med någon annan.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men kommer du inte ihåg hur många gånger vi åkte gnäggande bergodalbanan? Det enda jag inte åker är uppskjutet ;)

2009-06-22 @ 11:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0