Ibland faller saker och ting bara på plats.

Alltså ibland har man tur. Fina-fina husis som det innan var osäkert på om vi kunde ha till Peace and love var sjuuuuukt nära på att bli uthyrd idag. MEN, vet ni vad? Han ville hyra till tisdag, vi åker onsdag! det gör att husis är säkrad hela peace and love-veckan, eftersom att man hyr veckovis o det inte är en hel vecka kvar liksom.
Fantastiska tur!

Här är riktiga bilder på husis:


Och alldeles nu står den här ute på gården, så frestande och stor.


Idag har jag förresten kollat på Lille-Mats student. Eller Lille-Mats är verkligen fel att säga, han har blivit så stor att jag blev alldeles tårögd.

Nu väntar jag bara på att det ska sluta regna och att solen ska torka bord och stolar torra, så att kvällens grill blir alldeles, alldeles underbar!

Kommentarer
Postat av: frest

men husis är så fin så jag blir alldeles tårögd jag me=) det kommer bli så kul det här så jag vet inte vart jag ska sätta foten:)hoppas ni får en torr å härlig kväll.. annars kan man ta en extra öl för å trösta sej å det funkar ju me!puss

2009-06-12 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0