En jävla lista

Någon jäkla tjej-lista jag hitta på bilddagboken. Underhållande like hell.


Du har under den senaste månaden...
målat dina naglar: nej
haft mens: snart så
kysst det motsatta könet: Ja, så mycket som möjligt.
sjungt en tjejsång: Vad är en tjejsång? 
dansat framför spegeln: Jag tror inte det. Men kanske.
hoppat studsmatta: nej
varit kär: hela månaden faktiskt
varit utomlands: nej
hatat någon: Jag hatar sällan. Så gott som aldrig
köpt kläder för över 700 kr: Jag har nog inte ens köpt kläder för 700 under hela året.
köpt mat för över 100 kr:ja, äta kan jag!
pussat en kille: Ja, som sagt. Eller var den tidigare frågan mer just om man kysst könet? Nu är jag lost.
köpt skor: nej
önskat dig långt långt bort: nja. Jo.

Vad...
har du på dig: shorts, linne o sånt där.
är klockan: 14.43
ser du om du kollar rakt fram: datorn. vägg. färgglatt ko-huvud.
älskar du mest på denna jord: Vet inte. Många. Mycket.
är ditt favoritgodis: fy fan vilka frågor. Bland godis. 
använder du mascara: Ja, oftast. dock inte nu.
är det pinsamaste du har i din väska: Haha. Letar man ordentligt hittar man nog en tampong, är sånt pinsamt? Annars är ju plånkan pinsamt tom.
brukar du göra en lördagskväll: ute i svängen

Vem...
hade du senast sex med: Men gissa. 
är närmast ditt hjärta: Jens
inspirerar dig: Många, mycket.
tycker du är coolast i din klass: :) 
hatar du: "ffwjortiisajjjh" <- så hade hon jag snodde listan ifrån svarat. Fantastiskt. Jag låter det stå kvar. 
brukar du umgås med mest: Jens, Drömmen. 
pratade du senast med: Krillan. Fina fina krillan
pussade du senast: Det var ett jävla tjat om kyssarna o pussarna. Jens. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0