Tio år sen.

23/6 - 1999
Idag åkte jag hem från Karl och Julia
Men först var jag och Linn ett tag.
När jag kom hem åt vi och jag ritade lite. 
Sen kom Litauerna
PINSAMT!!!
Telefonledningen pajjade
så jag kunde inte gå in på internet!!
// E.W

25/6 - 1999 (midsommarafton)
Idag åkte vi till västkusten 
Det var långtråkigt att åka
När vi kom fram var det en tjej där 
som hette Linea, hon hade görstora framtänder!
Vi gick på stan, spelade minigolf.
Sen hälsade vi på fyllon hela natten.
//E.W

1/7 - 1999 (har tidigare åkt till mormor o morfar)
Idag städade jag lite, mamma och pappa
kom ganska tidigt.
Jag cyklade och handlade, sen åkte vi hem.
Jag spelade tv-spel. 91 STJÄRNOR! 
Jag hittade tre smultron. 
//E.W

3/7 - 1999
Idag klockan 6 åkte vi till Falsterbo!
Det tog 5 och en halv timma.
När vi kom fram badade jag och Linn. 
Det var jätte skönt i vattnet!
Huset vi hyrde var fint, men sonen var tyvärr ful!
Vi var i Skanör, sen åkte vi till campingen.
//E.W

4/7 - 1999
Idag har vi badat och sen åt vi.
Malin Baryard låg precis bredvid oss på stranden!
Sen badade vi igen och dyklade på campingen
Linn såg sin dubbelgångare!
Kerstin och Pia har kommit!
//E.W 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0