Söndag.

Jag har redan jobbat 5 dagar, som en vanlig arbetsvecka. Helt galet, det känns som tre dagar. O det bästa är ju att man får med sig dricksen direkt efter jobbet. Skattefritt och kontant. :)
Nu är jag så hungrig så jag nästan dör, har inte ätit ordentligt under de senaste dagarna; en bit pizza här, en salladstallrik där, en tugga spagetti o köttfärssås. O allt ståendes. Mammi har alltid lärt mig att man ska aldrig äta ståendes, kroppen tror att man är stressad och tar inte vara på alla nyttigheter. Så jag är så jäkla noga med att alltid sitta ner. Men, men. Nu är jag ju stressad på jobbet, så det är väl lika bra att kropppen får känna av det. Haha. 

Nu blir det 13 bitar sushi, sen lite tv och sen är jag ledig hela dagen i morgon. 

Vad är det för fel på min hane, som inte vet hur man använder en telefon bara för man är på festival? Ska jag behöva agera "grinig flickvän" och skälla på honom för att han bara är görfull varje gång han ringer? Jag vet ju inte hur man skäller. Jag får öva tills imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0