Snart helg! :)

snart ska jag jobba. Jag längtar lite..för att börjar jag bara jobba så går tiden fort och då är fredagen snart slut och så kan jag vakna upp på min lediga lördag! 

Imorgon ska det bli en fin dag, det har jag bestämt redan nu. Upp med tuppen vid 10. (Ni som känner mig tror kanske inte det är ett problem, men idag sov jag till halv tolv. JAG! det har blivit konstig dygnsrytm när man jobbar sent) 
Iaf så ska jag springa på stan lite, unna mig. Haha. 
Sen sätta mig på tåget och åka till Avesta, där Jens hämtar upp mig för att åka till Anton. Det ska bli fint att träffa Jens! Anton också såklart. Jag tror det blir gött, jag har blivit lovad fiske. Jag ska få så jävla mycket napp!! 

Nähä, snart ska jag ringa Krillan och sen sätta fart mot jobbet.

Puss alla alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0