Medusa

Igår efter jobbet åkte jag hem till Kristin, som äntligen är en sväng i Stockholm igen. Hos Kristin var Minna. Och vi var varma, eller jag var. Helt galet så svettigt. Jag hatar att ara svettig!!

Jag o Krillan åkte till söder för att ta en öl, gick medis-mariatorget-slussen, för att sen hamna i Gamla Stan. Snacka om att alla jäkla uteserveringar var fulla! Vi fick iaf en fin plats på Medusa och Minna, Malin, Emmy och Mickan slöt upp.



Bilden är Kristins, och jag är inte alls så misstänksam som jag ser ut. Jag var mest nöjd, nöjd att sitta ute i tunnt linne till elva på kvällen.

Tyvärr så har ju all stress och en hel del festivalande framkallat jordens migränbomb, så efter fyra öl åkte jag snabbt hem och somnade innan bomben exploderade. Livsfarligt! Jag har sovit bort tre migränanfall senaste veckan och det vill ju inte annat än ur kroppen, jag underar när jag får ta smällen.

Nu är det snart jobb. Jag har knappt koll på vad det är för dag längre, jag vet att jag är ledig på måndag iaf, när Jens kommer hem från Roskilde. Fint! - för jag är inte alls toffel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0