Luktar man.

Här sitter jag och luktar man. Min duschkräm är slut, så det var Jens härligt tyska Dubbel Dusch som gällde idag. 

Haft en sjukt rolig dag på jobbet, och dom dyra ölen igår glömdes snabbt bort när dagens dricks cashades in. Det är väl det finaste ändå, dricksen. Som man bara stoppar i fickan och går hem med. Tack för det! 

Såhär såg det förresten ut igår på F12, två mindre bra bilder som ni får hålla till godo med. 
En gång när Mickan var på 7-11 så var det en kvinna som vände sig om och sa "Men herregud, människa vad har du gjort? Förstört dig själv så totalt" Det tycker jag är fantastiskt roligt sagt, för det ser ju ni alla att Mickan är ju hur fager som helst! 

Imorgon jobbar jag 12-17, vilket kort pass va!? Jag kommer ju knappt hinna in innan jag ska ut igen. Men det är väl härligt ändå, en fredag och allt. 

Nu ska jag försöka sova. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar den blåa dubbeldusch. den använder jag medstolthet. den luktar ju så gott!!

2009-07-18 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0