Fredag, eller?

Sitter här och irriterar mig på småsaker, är äckel-svettig efter jobbet och vill inte alls sova än på tvåhundra timmar, fast jag ska upp i morgon. 
Är det fredag? Jag har knappt koll.. är inte van att jobba helger och sånt där. Fast det gör mig inte så mycket att börja göra det. Får väl se sen om det är ett helvete. :)

Jajaja, nu ska jag snart röka tror jag, fortfarande ingen migrän, kanske slipper (not)
Det kommer väl på måndag när jag är ledig. 

Jag hade velat vara där Drömmen är nu, i GBGregn.Liseberg är inte fy skam, o finaste Daniel som jag lovat att hälsa på men ännu inte gjort. Han kommer ju hinna flytta ifrån Göteborg innan jag pallrar mig dit. Jävla hor-pengar som man aldrig har. Jag skiter verkligen fullständigt i pengar, därför blir jag mindre nöjd när det är dom som står ivägen för allt roligt man vill göra. 

Nähä ni. Det vara bara vad som fanns i mitt huvud en helt vanligt jäkla fredagkväll.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men herregud.. Jag som tyckte att jag mötte en som var så himla lik honom idag.. Cyklar han måntro?

2009-07-04 @ 19:13:20
Postat av: Ellen

Det kan säkert hända att han cyklar! Han bor typ mitt i stan vet jag, vet inte vilken del bara.

2009-07-05 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0