Falsterbo

Nu äre såhärva. Jag vill inte vara anställd! Jag trivs jätte bra med jobbet, men jag vill verkligen inte vara bunden till något schema och jag vill mycket hellre tjäna pengar till mig själv och inte till något annat företag. 
Jag kommer missa HELA Falsterbo-veckan. Jag hade tänkt vara där hela veckan. O först nu slår det mig hur hemskt jag tycker det är att missa det. Innan har jag tänkt "Aja, jag tar det nästa år" men faaan. Det blir nog första sommaren i hela mitt liv som jag inte är där. Jag hatar när det blir såhär. Jag sitter o pusslar i huvudet och tänker ut hur det skulle kunna gå att lösa, när jag egentligen bara borde inse att det inte går att lösa. 

Jag vill ha eget. 

Kommentarer
Postat av: frest

ja å iår hade ju jag tänkt å känna in,, hur tänkte ditt jobb..

2009-07-07 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0