En gammal vän.

Igår kände jag mig mogen att införskaffa en ny fisk, efter Ansis tragiska bortgång. (Läs: När jag råkade mata ihjäl henne)
nu simmar Mona i akvariet! Mona är en lite rundare modell, såklart. Mona är dock albino, helt vit och konstiga ögon så vi börjar fundera på om hon kanske är blind. Det kommer bilder på Mona, när jag hittar min kabel till kameran. 

Jag lyckades dock googla (Har jag inte sagt att jag är bäst på det) fram en bild på en liknande fisk som mona. Observera att detta inte är Mona! Riktiga bilder kommer!


Sen är det viktigt att Ni vet att mona är inte "istället för" Ansi. Nej, ser ni. Man ersätter inte en vän hur som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0