Alla vet ju att det är så härligt i skärgåården.

Haft några välbehövda lediga dagar (3) jobbade 16-24 i fredags och åkte på det omtalade migränanfallet framåt 7-8tiden. Men det var bara att bita ihop. Med ett halvt synfält serverade jag precis som vanligt och när det väl började lugna ner sig så bultade huvudet utan dess like. Hängde kvar hela tiden och hann knappt ut från restaurangen när kroppen började kasta upp. Här och där runt Stockholms central stod jag och hulkade i buskarna. En pikébuss med polisen åkte sakta förbi och jag kände bara att "Nej, jag orkar inte fyllecell nu" Tog min fina dricks och kostade på mig en taxi hem. Satt skakandes i baksätet medan chauffören körde utav bara fan.

Lördag morgon vaknade jag, återställd och två dagar i Skärgården väntade. Carros relativt nya Gustaf äger ett kanonfint ställe inte allt för långt ifrån Norrtälje. Vi kom dit i tron om att det skulle bli en lugn lördag, men hann knappt i land innan ölen sattes i våra händer. Och så fortsatte det. Tog båten till ett himla härligt ställe där man satt i soffor på en fartygsliknande bar och hällde i oss Irish coffe.
Sen tillbaka igen och åt och drack hur gott som helst. När cigaretterna tog slut konstaterade vi att festen var slut.

På söndagen började jag o Jens med att bad (Jag, bada!! jag tror det var första gången min bikini var blöt någonsin)
Sen sköt vi luftgevär, gjorde fiskespön, leta mask och satt oss och metade. Vid fyra-tiden åkte vi hem och jag hann knappt säga hejdå innan jag konstaterade att "Jag vill tillbaks, NU" Men vi åkte istället hem till Stockholm och grillade med Anton och Bengan. Myshelg. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: frest

men din lilla stackare,fick du stå som ett fyllo å kasta upp mitt i stan!!

men sen va gud tydligen snäll mot dej resten av helgen,han är en lurig den där gud...

själv nmötte jag henke idag.. med nån brudjävel på stan, dte va inte å kul.. tur att han inte såg mej.. jag fick världens största klump i magen å ville ställa mej som ett boarn där jag stod mitt igatan å göörtjuta, jag höll mej!! jag hoppas det tar slut illa kvickt,, mamam säger att det ger dålig karma å tänka så men jag gört iaf..fitthenke heter han nu så du vet:)

jobba inte ihjäl dje i veckan! ¨puss

2009-07-13 @ 19:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0