Vecka 3

Jag kan verkligen inte sova ensam. Drömmen var i Boxholm i helgen, så i natt skulle jag försöka sova själv i lägenheten, Jag brukar ju annars somna samma sekund som huvudet läggs på kudden, men i natt blev det nog vid tre, halv fyra typ. Kollade på DHW, hann utan tvekan med 2 skivor, sen åt jag lite paj, drack två kilo vatten, kissade, surfade och sådär höll det på från tio till tre. Att Sonja dessutom spökar utav bara fan i köket gör inte saken bättre.

Imorse lekte min mobil Dumihuvudet och ringde inte som vanligt. Så jag vaknade en minut innan jag börjar jobbet. Haha, hur tänkte klockan att jag skulle hinna?

Men eftersom jag har världens bästa jobb, boss och kollegor så var det lugnt. Och faktiskt jäkligt skönt att iaf ha sovit några timmar.

Nu ska jag tagga til och börja tjäna cash, dessutom vinna ett presentkort på onoff.

Mors.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hörru,



du kunde ju ha kommit över till mig. Jag hade ju dessutom sovmorgon i morse till halv sju. Oscars lägenhet är utan tvekan tom på spöken, sover som en sten!

2009-01-12 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0