Tydligen trogen kund

Fi fan. Nu sitter jag här igen. Har skjutit mig i foten, fastnat med skägget i brevlådan och allt det där. Jag har bundit om mitt Telenor-abonnemang på 24 månader. Jag lovade mig själv dyrt och heligt att ALDRIG mer vara kund hos Telenor, och man kan ju tro att jag, som sitter hela dagarna och lyssnar på folk som säger nej, borde kunna stå emot. Men nähädå. Så nu är det en ny mobil på väg, och ett nytt abonnemang drar snart igång på mobilen.

Fast det var såklart inte fastpriset jag tecknade om. Nu får jag ringa för 19 öre per minut till alla nät, sms 5000 fria sms till alla och får ringa upp hela månadsbeloppet på 199:- Så det var en fair deal.

Det bara snurrar i huvudet på mig för jag koncentrerade mig så mycket på att lyssna om hon försökte snika in någon kostnad. Men jag tror faktiskt inte det var nåt sånt. Hon körde en fuling, "Det här är ett abonnemang som vi BARA kan erbjuda våra egna kunder" Bullshit, ville jag spy i örat på henne. Men höll god min.

Yeye, blir gött med ny mobil iaf, min håller knappt ihop längre. Och nu ska jag ha en med bra kamera och hela skiten. Tackar, tackar. Den här gången ska jag inte ta med mobilen på gummibåtsracet!

Kommentarer
Postat av: Jen

Uppkopplingsavgiften var 10kr eller? Gött med ny mobbe! De måste ha bra säljare för att sälja en dålig produkt! Vi borde alla lära oss av telenor!

2009-01-17 @ 20:24:22
Postat av: Ellen!

Nej, för sjutton. 69 öre. Så det är ju ett grymt abonnemag egentligen.

2009-01-19 @ 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0