Sterr

Jag får små, små glädjeexplotioner i magen mest hela tiden. Precis som syrran beskrev att hon fick när hon kommer på att hon återigen bor i Stockholm.

Igår när jag skulle möta min kära Jens på centralen så var klockan inte mer än halv nio, o det var ju söndag. Så jävla sköna människor som är ute o åker tunnelbana halv nio en söndag! Bara riktiga sterr.
Jag blev erbjuden att köpa en situation Stockholm av en asiat, som var så sönderknarkad/supen så han bara sprätte i hela kroppen. Kunde inte hålla en enda nerv still och var bara allmänt speedad.
Sen när jag stod vid bögringen och väntade in dom sista minuterna så kom det fram en trevlig man i 40 års-åldern. Han frågade om jag var född i Stockholm. Jag trodde han skulle fråga om vägen, så jag sa att jag var ganska hemma på storstaden. Men då började han istället fråga vad som var så speciellt med Stockholm och samtisigt smuttade han på en Gin o tonic i en läskburk. Som sagt halv nio på morgonen.

Jaja, nog om detta. Sen fick jag iaf de efterlängtade pussarna och kramarna.

Nu äre jobb, jobb, jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0