Once.

Jag sitter och mår så jävla bra. Antagligen kommer jag inte sova en enda sekund inatt, eftersom jag är ensam på Råsundavägen, och då går det bara inte att sova. Men det gör inget. För imorgon är det fredag, och hur bra är inte fredagar?

Jag mådde inte alls lika bra när jag var på väg hem från jobbet, känns som jag är på väg in i en lite down-period och det ligger inte alls rätt i tiden. Jag borde vara hur glad som helst. Men jag svänger ju i humör likt en pendel, så det ska nog gå över. Allt är ju faktiskt hur bra som helst, när jag väl tänker efter.

Jag sitter och lyssnar på låtar från fina Once, Sverik skickar och jag lyssnar. Fina vän. Tyvärr också Stackars vän, just nu. Eller stackars och stackars, fria vän kanske man ska säga. =) Yeye, nattetids-svammel. Som vanligt.

Nu ska jag hitta en film, längre än milen, och sen lägga mig och inte alls låtsas som att jag ska sova, utan att jag ska kolla på film. För då lyckas jag ju alltid somna annars.

På söndag smäller det. Då kommer den finaste av fina hem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0