Om en liten vecka.

Om bara en liten vecka så får jag smaka på världens godaste pussar igen. Men jag vet inte om månaden har gått snabbt eller långsamt. På ett sätt känns det som det var 200 år sen som jag träffade Jens sist, o på ett sätt känns det som att det inte alls var längesen. Men nu kommer han iaf hem snart. Och det var väl på tiden! :)




Inte alls långt kvar till Åre heller. Jag kan meddela att jag tror vi blir tio personer. Listan ser ut som följer:

Jag
Jens
Jenny
Kalle
Frida
Sofia
Pernilla
Johanna Drömmen
Johanna Frestelsen
Cissi

Har jag glömt någon, så skriv dit den för faan. Sen kommer ju även systrarna Elin och Hanna Hellspong vara i Åre, men dom kommer inte bo i våran stuga. Bara känna in festen i den.

Nu har Hanna-Panna vaknat till här, ska väl se några avsnitt DHW, sen gissar jag att det bli mat innan hennes budd tar henne hem till Ohamn igen. Oj, vilken fin helg det varit.

Kommentarer
Postat av: the man himself

fantastisk bild det dar maste jag saga, du kunde inte ha tagit nagon nakenbild i stallet? =)

2009-01-16 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0