Konstig fredag.

Någon form av säljtävling pågår på jobbet, det är ofta så, händer det konstiga grejjer så är det ofta någon coach som kommit på nåt roligt straff eller liknande.

Just nu kommer säljare efter säljare fram till mig med en kaffe och säger "Jag kände att du var sugen på kaffe, jag kan läsa tankar" Just nu står det fem kaffekoppar fulla med kaffe Latte på mitt bord (För det första verkar dom inte kunna läsa tankar så pass bra, att dom vet att jag helst dricker svart kaffe)
Jag kom fram till att det kommer ju bli jag som får bära tillbaka alla kaffekoppar till köket, vad blir mitt straff till coachen som kom på straffet?

Mycket blogg i dag. Det är ju fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0