Fretag i tag.

Veckan börjar lida mot sitt slut. Eller det är ju egentligen nu det roliga börjar. =)

Det här har varit en så jäkla bra vecka! Fram till nu, återkommer om det. I början av veckan gick jobbet inget vidare, Ramiz kom med idén att jag skulle byta projekt. Då kändes det som den bästa idén. Vet att det kommer gå att tjäna grymt på Kombi i februari. Men sen när jag hade vant mig vid tanken att byta ifrån Glocalnet, och var nöjd med beslutet så började jag helt plötsligt sälja utav bara fan. Hur tänkte jag då? Så nu blir jag kvar, och det känns så klart hur bra som helst. För nu tjänar jag ju pengar igen!

Sen har jag gått o känt in att sjukdommar är på väg i både hals o näsa, men jag har klarat mig hela jäkla veckan, fram tills idag. Ont i halsen, tung i huvudet, täppt i neeeesan. O Hanna som kommer idag, jag hade velat vara 100%. Istället är jag hemma från jobbet och planerar ändå en utgång ikväll? det känns så fel, får man göra så? haha. När man var liten och hemma från skolan fick man ju aldrig leka på kvällen med nån. Som straff liksom. Ungefär som att man inte fick efterrätt om man inte åt upp grönsakerna. Men nu är jag ju tydligen gammal nog att ta hand om mig själv. Så därför är jag hemma från jobbet och går ut ikväll.

Jag kastar grönsakerna åt helvete och går rakt på desserten, helt enkelt.

Men Johanna sover så sött här bredvid. Man ser bara ett litet mörkt huvud bland alla täcken och snarkningar. Jag känner mig som den stolta mamman. lägger huvudet på sne o tänker "naaaaah"


Nu ska jag knapra ipren, för här ska tillfrisknas! (är det ett ord?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0