Feberdrömmar

Det enda positiva med feber, det är att man drömmer himla underhållande. Och att drömmarna hänger ihop så bra från början till slut, platser stämmer och namn stämmer. T.ex. om jag drömmer om Jenny, så är hon Jenny hela drömmen och hoppar inte runt och blir Marie eller Frida. Om ni förstår.

Jag drömde att Jens skulle köpa ett par rosa adidasbyxor med vita linjer, och att han till det testade ett par frotékalsonger. För han skulle ha mycket häng, såklart.

Sren drömde jag att jag inte alls var ihop med Jens, utan att jag var ihop med David Clarre Gustavsson (O baby, läser du det här så behöver du verkligen inte vara orolig, risken är så obefintlig så jag vet inte vad)
Iaf så drömde jag mer att jag tänkte "Gud, vad pinsamt att stå som in a relationship med Clarre på Facebook. Natalie, om nån kommer skratta ihjäl sig." Sen vaknade jag o tänkte "Men gud, jag känner mig inte alls ihop med Clarre." och det tog några minuter innan jag kom på hur det låg till och att det faktiskt är Jens jag är kär i. ;P

Dröm nummer tre utspelade sig i Beverly Hills i Boxholm, kanske till o med utanför Johannas lägenhet. Jag stod och sopade och sopade i trappuppgången mest för att tjuvlyssna på alla som bodde inne i lägenhete. I lägenheten bodde Diana Eriksson, Anna Isaksson och Isabella Bergdahl. Känner ens någon av dom varandra? Iaf så var det väldigt kul att träffa Diana i drömmen, hon o jag är ju bundisar sen Cliq-tiden och det var nog då jag såg henne senast.

Jaja, nu ska jag kanske ta och försöka drömma lite mer, iaf äta något och kolla på en skit-svensk-film. Hade velat ha en termometer här, syyyrrrrannnn!!!??? :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du kan roa dig själv när du är sjuk. Om jag skulle vara hos dig skulle jag köpa lite Ben&Jerrys till dej..

Krya på dej!

2009-01-28 @ 13:26:23
URL: http://linninvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0