Dröm

Jag drömde om alla mina underbara vänner i f-gänget (fjortis-gänget, för er ovetande. Det var vårat härliga smeknamn i Boxholm back in the days. Det sitter dock kvar.)
Tyvärr så drömde jag att Marie, Jenny och Pernilla blev gör-mördarde. Jag grät helt hysteriskt. Sofia o Frida var tuffa, som vanligt och sa "Men vadå, visste du inte att man ska dö eller?" Mest av allt grät min mamma.
Eller jag grät som bara den när jag vaknade, och ibland blir man ju så jävla glad att man bara har drömt!

Nu ska jag duscha, sen hem till Carro o äta en frukost stor som ett hus.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gud. Görmördad. Hur dog jag då? Hur såg det ut runt omkring mej? Eller du kanske bara fick ett besked? jag måste undvika det där nu! :)

2009-01-17 @ 12:39:05
Postat av: Ellen

Det var nån som mördat er i Boxholm, hela Boxholm sörjde. Mest sörjde dom dock Marie. Så du kanske ska fundera på vilka dina riktiga vänner är! Inte verkar dom bo I Boxholm iaf. :)

2009-01-17 @ 15:08:53
Postat av: Pernilla

Hahha! Det är bra att veta såntdär! :)

2009-01-19 @ 05:17:14
Postat av: Pernilla

Hahha! Det är bra att veta såntdär! :)ALDRIG att jag åker dit igen! :D

2009-01-19 @ 05:17:52
Postat av: Pernilla

SCH! pinsamt att du ser att jag har lagt till. jag fattar inte det här kommentarsystemet. Ibland kod ibland inte! fixa! :)

2009-01-19 @ 05:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0