Besatthet.

Mitt insnöande på blåvalen fortsätter, och nu har jag även fått med mig Jens in i banorna. Så imorse googlades det som bara fan. Och det är det enda jag gör här på jobbet också. Googlar och googlar. Haha.

Som alltid när jag snöat in mig på något så gör jag det så jävla mycket. Skiter i allt annat och vill veta ALLT. Herr Hellström är ju ett ganska tydligt exempel. Förutom att i vanliga fall så brukar besattheten gå över efter några dagar, så är inte fallet i det fallet.

Nu ska jag googla vidare och sen äre lunch, för en gångs skull har jag matlåda med mig! Känner mej skadat duktig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en uppstoppad blåval här i Gbg

2009-01-21 @ 17:14:17
Postat av: Ellen

Ja, jag vet! Jag funderar på att åka på studiebesök. Nu har dock min besatthet lagt sig lite.

2009-01-22 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0