Valentin


Jag snodde Johannas bild.

Yes, så här började alla hjärtans dag för min älskade pojkvän. Jag bakis-badade och råkade skapa översvämning i både badrum och hall. Jens, som inte var långt efter i bakfyllan, fick flyga upp ur sängen (Eller simma kanske?) och ställa allt till rätta igen.
Det kanske borde nämnas att det inte var första gången jag skapat översvämning, det har hänt förr. Och att folk inte tröttnar på mig, jag lär mig ju tydligen aldrig av mina misstag.
Men kära nån Jens, du får fan aldrig tröttna!

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

Vad är det för misstag du gör då som resulterar i översvämningar?? :P

2009-02-18 @ 11:06:57
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det var fasen inte mitt fel. Det var stopp i avloppet. (Fast jag visste ju om det iofs, hur tänkte jag?)

2009-02-18 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0