Vägran

Klockan tolv, snart lunch på jobbet:
"Fan, jag mår inte bra alltås, inbillar mig säkert, men jag mår illa" (Ellen till Vanessa)

klockan 13,54 sms från Jens:
"Åh Ellen, tror jag håller på att bli sjuk...osv."
klockan 14,17 sms från Jens:
"Jag hoppas inte det är den fruktade magsjukan...osv"

Jag vägrar få mitt livs första kräksjuka nu. Den enda dagen på året som jag verkligen, verkligen inte tänker missa.
Jag tänker inte bli sjuk, jag ska ha så jävla starkt psyke att även om jag hade cancer så hade jag inte märkt av det. Det ni.

Allt handlar om inställning.


Kommentarer
Postat av: frest

men du har så rätt i ditt tänk!

2009-02-26 @ 20:10:46
Postat av: frest

men du har så rätt i ditt tänk!

2009-02-26 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0