Torsdag

Shit, dagarna rusar iväg. Igår var jag hemmafru och tvättade/diskade/lagade mat medans min hane var på hockey. Skulle ju ha druckigt öl, men det blev inget. Det var ganska väntat iofs.

Imorgon är det fredag, sen är det lördag o då jävlar är det fest. Jag är bara så jäkla trött på att vara bakis, men det är ju smällar man får ta.

Jag har roat halva jobbet med White-trash-morsor och ego-blondiner från Östergötland, haha. Jag är så glad att jag inte är kvar där! Fast jag längtar hem till Boxholm lite, för en fylla eller två.

Nästa vecka är det Håkan i örebro. Fantastiskt! Sen är det fasen inte långt till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellen! Du får inte skriva fula ord som White-trash-morsor i bloggen, då blir den ju bannad på mitt jobb, suck, aja, jag får väl jobba på jobbet istället tills detta inlägget hamnar i arkivet...



Puss ^^

2009-02-19 @ 18:13:39
Postat av: Linn

Det var mej du upprörde, så du vet ;)



Tycker föresten att du ska rota fram bilden på sagan 'the saga' så att säga och slänga upp den här!

2009-02-19 @ 18:15:12
URL: http://linnninvideoland.blogg.se/
Postat av: frestelsen

men när vi fick reda på att håkan va framflyttad till fab,va de ju 100 år dit å nu är de bara en liten liten vecka kvar!!! å de är ju slutet av feb..sen jävlar är de vår,,tycker vi har klarat vinter bra!

2009-02-19 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0