Telefonsvarare

I mitt jobb sitter jag jäkligt mycket i telefonen, (o fan.) Det här gör att man hör en hel del telefonsvarare, och det värsta jag vet är de familjer som tror att dom kan charma hela jävla världen med sin äckliga unge som talar in mobilsvaret. En treårig bebisröst svarar "Hej, du haj kommit till famijen Svensson, vi kan inte svaja just nu. Men jing tillbaka." Sen gärna något extra gulligt i slutet, typ: "Mamma, ska ja lägga på lujen nu?"
Jag hör minst 10 varje dag och spyr snart rakt ut över dom.

En annan icke-favorit är dom käcka telefonsvararna som tror dom är hur jävla klämmiga som helst. "Tala in ett pip efter meddelandet"

Jag ska aldrig ha ett mobilsvar i hela mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänk på högstadiet när jag hade "jag har en bulle i halsen"... ändå bra ju? Eller? :)

2009-02-20 @ 11:07:36
URL: http://nia.bloggspace.se
Postat av: Ellen

Hatad då, hatad nu! :)

2009-02-20 @ 16:53:34
Postat av: frest

haha du ahr så rätt så rätt,jag råkade ut för äckelungar på ICA idag,,, fyyy fan ska man behöva känna att man aldrig vill ha såna där små el..

jag har inget mobilsvar,men de är för att jag inte fattar hur man fixar ett,, nu jävlar ska jag skaffa ett bara för din skulle gööömman!

2009-02-20 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0