Tavlan.

Jag kanske är världens sämsta dotter, men på något lustigt vänster lyckades jag få världens bästa föräldrar. Att dom orkar, jag blir så förvånad. Jag ringer och lånar pengar, flyttar runt Sverige 200 ggr/år, glömmer julklappar, är nästan aldrig hemma och hälsar på. Och ändå så är det alltid med ett glatt "javisst" varje gång jag ber dom om något. Jag blir alldeles jätte rörd, jag är fan 24 år, dom har ingen som helst skyldighet att se till att jag klarar mig. Och ändå finns dom alltid där.

Min fina mamma bad mig om en sak i Åre, och jag fixade det inte. Vänner: Jag glömde tavlan! Den där jävla tavlan. Haha.

Kommentarer
Postat av: drömmen

Men taveljävel haha! Hur kunde vi glömma den?

2009-02-08 @ 20:00:55
Postat av: sofia

men carro skulle ju

2009-02-08 @ 20:55:48
Postat av: Pernilla

Jag tänkte hela resan att jag inte skulle lägga mig i om den där tavlan. jag tror jag frågade dig en gång "men ska vi inte ta med tavlan dådå". MEN NÄÄÄÄHÄÄ då det ville inte "dellen" :)

2009-02-08 @ 21:20:46
Postat av: Ellen

Sofia: Jag skulle lämna in den, carro skulle hämta den. Jag är sämst. haha

2009-02-09 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0