Sjung en sång för mig Göteborg

När katten är borta...
Just nu sitter jag här med första fredags-ölen och skrålar med till Håkan-låtar, äldre än gatan.
Vilken fredag va!? Jag kom till jobbet, fick ett hemgångsmål "Gå ihop två och två och sälj nio ordrar så är det bara att gå hem sen" Jag haffade såklart Amanda (Vi lyckas vinna varje tävling vi ställer upp i, mer om detta kommer)
Vi pös hem en timma efter lunch, då hade jag sålt sex (ordrar, såklart. inte tjänster) och solen sken och allt var jävligt nice.

På tal om att jag o Amanda vinner alla tävlingar vi ställer upp i, så har vi en återkommande tävling på jobbet. Alla som är med skriver fem välkända namn på lappar, man lägger lapparna i en skål och sen är man i lag två och två. Som jag o Amanda till exempel. Så drar jag en lapp och ska förklara för Amanda vilket namn som står på lappen. (man har en minut på sig att klara så många som möjligt)
Det här momentet brukar dra till sig jäkligt mycket uppmärksamhet på jobbet, eftersom vi är jävligt högljuda. Jag gjorde en fet tabbe när jag läste "Whitney Houston" på lappen och skriker: "Det är ju en jävla neger med krulligt hår" så numera tror väl hela företaget att jag är rasist, eftersom jag tydligen inte kan handla varligt under stress.
- Jag och Amanda vann, dock med en något diffus förklaring från Amandas sida [Martin Timell] "Han har en son!!!"

Jag tror bestämt att den här tävlingen ska köras på förfesten ikväll. Känn in!
Sen väntar Diset, världens bästa Diset.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0