Missad tävling

Vi har kört en tävling på jobbet, görlänge. Typ sen december eller kanske till o med november. Man skulle samla poäng genom att sälja och sen kan man byta poängen mot varor.
Jag trodde typ jag skulle ha råd med en miniräknare, eller nåt annat skit, för jag underskattade tydligen tävlingen. För nu visar det sig att jag kan välja och vraka mellan en weekend i Paris, en Ipod Nano 16GB eller typ golfweekend hit och Spa dit. Så nu ska jag sälja lite mer här, och se om jag kommer närmare nåt riktigt jävla stort.

Tack o hej.


Kommentarer
Postat av: frest

men de låter ju fantastiskt... bra de där me office.. å ja jag är oteknisk å gammal tydligen.. såde är bra att du kommer förbi på fredag å fixar de! å jag känner att efter de här lilla testet vet vi en sak som min blivande man måste vara..tekniskt å asbra på datorer,,ska han vara..

2009-02-23 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0