Matte day by day

Jahaja, då var det dags för nästa bild från arkivet. Matte har nu förstått att Ica-blondering inte var något för honom. Håret är åter igen svart, fler förändringar väntar.




Förresten var tog Nic and the Family vägen? Snacka om djupa texter:
"En hockeyrink, en blodig spink det är inte sånt som tjejer gillar [gillar]
Men en charmig vink, hästar och smink och så jätte coola killar [wow]"



Och sen ännu en flashback, för er som följer bloggen. Idag gick mannen med barnvagn (Som jag lurade iväg längst Stockholms gator för någon vecka sen) på bussen igen, och jag kröp ihop likt en rädd hare i sätet "Helvete, om han känner igen mig, vad pinsamt" Fast på ett sätt kändes det bra att se honom, så jag fick veta att han inte gått ihjäl sig, och att han förstått vilken buss han ska åka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0