Jag är en vampyr

Var det fullmånen kanske? Fullmånen som gjorde så det kliade i hela kroppen när jag skulle sova igår? Jag låg ner i tio minuter, upp till datorn, provade att lägga mig, upp till datorn igen. Upp för att hämta filt, la mig lite igen. Sen runt fem så gick jag så gott som upp. Läste tidningar och var inte alls trött. bara less på att inte kunna sova.
Fast det gör inget idag, jag är inte speciellt trött. Ska känna in Världens finaste Dröm på en fika, och sen tänkte jag inte missa "Halv åtta hos mig" Morre den gamla räven är ju tydligen med där. Fast jag tror hans del egentligen var igår, men han är väl med ändå vad jag har förstått.

Vad vill du? Men kom då, jag är ju här o väntar på dig.
Är jag en vampyr, eller vad är det frågan om? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0