I'll tell you in another life when we are both cats.

Guuud, jag kollar på Vanilla Sky. Vilken jävla film det är alltså. Så fantastiskt vacker. Att Penélope Cruz är vackrast i typ hela världen i den filmen också, shit.

Jag håller som fullt på att flytta över alla min bilder till Jens dator, eftersom jag fått någon form av virus. Hittar härliga godbitar ibland, som exemplet nedan.




Jag slänger in en gammal bild från Boxholm Bara för att Matte ser fruktansvärt anorlunda ut. Hahaha, vilken katastrof.

Igår var det fest hos Motherfucker. Och på Murphys också, det känns idag kan jag säga! Men kul var det. Undra om man inte blir mer bakfull om man är på fest där det röks inomhus, jag tror't. Just nu kom jag också på att det kom en polsk granne till Martin som inte var lika glad över festen som vi var. Haha.

Kommentarer
Postat av: drömmen

haha just det ja, det hade jag helt glömt!

2009-02-14 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0