Helg o allt.

Oj, vad här bloggas. jag har lunch och hann äta mina nudlar väldigt snabbt idag!

Tänkte berätta om helgen. Fredagen var lugn som fan, lördagen började med en fika med Eileen, sen blev det vuxen-utgång med två öl innan, en öl på krogen. (okej, en öl blev 3 öl. Men ekonomiskt sätt så blev det som en öl, eftersom dom är så jefla billiga)
Krogen var spännande "nykter". Vi var på Kellys. Vilken jävla köttmarknad "Vem fan träffar nån här" utbrast jag och hade inte en tanke på min älskade pojkvän som låg hemma o sov (För er som inte vet så träffades vi precis där, i köttmarknaden på Kellys)
iaf så är det en jävla massa pillande på hela tiden. Går man förbi nån så måste dom stryka en över ryggen, klappa armen och hålla på. Är det så när man är cp-full också, bara det att man inte märker något då?

Drömmen och Eileen var på jakt efter en kille som vi kallade "Kepsen" tokigt nog så kände han in mig till slut, hur tänkte han? jag som inte vet något annat eller bättre än Jens.

Söndagen var jag till en början lite bakis, men jag duschade det av mig. Sen fixade jag hela köket! (Läs Jens, jag klippte bara till små korsbitar, men "alla avdelningar på fabriken är faktiskt lika viktiga". Utan mina korsbitar hade det aldrig blivit något kakel. Så att ni vet)
Sen åkte jag till Drömmen och hämtade min grejjer, det är ju jäkligt skönt att ha allt på ett ställe nu måste jag säga. Förutom Drömmen, hon fattas mig!

Nu vill jag bara hem och sortera alla mina saker, slänga hälften och sätta upp mina fem Håkantavlor. Näe, dom åker nog ner i förådet trots allt. =)

Ups, time for jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://spa.118100.se/bli-svarare.aspx Du är ju expert på blåvalar!

2009-02-09 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0