Vardag

Livet rullar på här i Mjölby. Dåligt med uppdatering här då. Snön har ju kommit, hur fint är det inte! Jag gillar inte folk som klagar på att det blir halt, vad är det för tjaffs? Det är ju fint att titta på!

Idag hanns det med en sväng på Ikea, sen bjöd Elin på köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Hur gott är det inte? Sen sågs ännu en Beck med Gösta Ekman i spetsen (eller rättare sagt två)

Kvällen avrundades med Andra avenyn och jag pratar så mycket med mig själv när jag tittar på den där serien, så mamma bara skakade på huvudet och lämnade rummet.

Nu ska jag läsa Tyskungen tills ögonen blöder, för i helgen kommer Johanna till Mjölby och då pasar det ju utmärkt att skicka boken tillbaka med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0