Stockholm i mitt hjärta

Jag och Elin är i Stockholm över helgen. Det har varit så himla fint och mer ska det bli.

Igår kom vi vid elvatiden och då gick vi på julmarknad i gamla stan och fikade på Kaffekoppen. Senare sen så var det förfest hos Cissi och Hanna i Hjorthagen. Vi spelade Guitar Hero, eller det där The Band. Jag var trummis. Jag trummade så där som nån som går längst fram i en karneval. Med yviga rörelser och tog visst i så mycket att en trumpinne gick av. Bra jobbat kan man tycka, då det är trummor av gummi.

Sen möte vi Kamilla vid slussen och åkte till Medusa där kvällen fortsatte. Mycket rolig kväll!

Idag har vi ätit på Kulturhuset och gått på julmarknad i Kungsan i en sekund, sen tog vi svängen om Stureplan innan vi åkte hem för att beställa hem pizza och lura en sekund framför tvn.

Nu har Drömmen åkt till Lucas och Jag och Elinelin sitter återigen med vinet. Ikväll ska vi träffa Cissi och Hanna igen. Och Elin Hellspong. Fina jävla Hellspong.

Bilder kommer, det finns en hel del. Redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0