Jag vet ingen som talar så högt i telefonen som min mamma. Men den där gälla tonen.

Nog om det.

Nu har jag sett dvdn med Håkan Hellströms konsert på Peace and Love. Så himla fint, jag rös och fick en klump i halsen bara av att se honom. Tänk att tvåtusennios vackraste natt och minne nu kan upplevas om och om igen. Så jävla vackert.

Snart ska jag till Frida och känna in julfika. Det ska också bli himla fint. Sen på fredag åker jag till Stockholm och träffar Drömmen. Elin ska med också. Drömmen (om) Elin. :)
Det ska bli jävligt kul med Stockholm, en tvättäkta utekväll med vinlunch innan.

Sen har jag sökt jobb på Svalbard igen, ser inte alls omöjligt ut inför februari. Men nu har jag iofs inte ens råd att åka dit längre. Skrapar jag ihop pengar riktigt noga så kanske jag har råd med biljett. Men sen då? Äsch, jag ska inte ropa hej.

Nåja, nu ska jag lura en sekund innan julgröt och glögg.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0