Fin torsdag

Sitter ihopkurad i soffan med Camilla Läckbergs "tyskungen" under filten (Den där som bara Frest vet vad det är för material i), tittar på musikhjälpen (Efter att Elin tipsat om att det visas på tvåan), ska snart till Sofia och sen bjuda pappa på tacogratäng. Ser mycket fram emot imorgon då Johanna kommer från Stockholm. Saknar henne fantastiskt mycket, vi var ju nästan jämt jämt jämt. Eller iaf hade vi möjligheten då vi bodde i samma stad. Nu är det vardagslyx att få hänga med henne.

Sen har jag börjat forma min framtid i huvudet. Eller iaf min vår. Och jag vill inte säga för mycket (Är ju jävligt bra på att prata om hundra saker jag ska göra, som sen aldrig blir av) så jag säger bara som så att det inte blir plugg. Iaf inte förrän i höst.

Det är snart sommar vänner! Jag kan knappt vänta.
Sen är ni så fantastiskt fina allihop och jag kan lätt säga, att idag har jag ingen down. :)

Slänger en extra tanke till Marie - tänker på dig mest hela tiden och det är tyvärr bara att bita ihop. Kan jag göra något för dig, så är det bara att slå en pling. Det vet du!

Puss på er. Snart jul! :)

ps. Hanna - jag vill ha n uppdatering om lille magen! Syns det än? Hoppas vi ses i jul! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0