vad är det egentligen för dag?

-Hur kan ni läsa den här bloggen, den har ju inga bilder! Så skulle nog 2000-talets Gaston sagt om just den här bloggen. Men mitt minne prioriterar tydligen inte längre kameran när jag åker ut på äventyr. Så dumt. 

Jag sitter efter jobbet och mosar i mig en Österrikisk chokladkaka som jag fick av Jens syster,. En sån där fin choklad som säkert inte ens är tänk att öppna. Och den sitter jag och mosar i mig, likt en bulimiker. Charmigt.

Näe, hörrni jag ville egentligen inget särskilt, jag ska snart sova. Men jag håller med Drömmen, myyys med höst! O snart är den här. I helgen ska jag till Järvsö, sen är det way out west, sen bayersk, sen Håkan, kräftskiva och sen är det fan höst. Gött. Nu börjar jag ju få lön också, så att man kan betala för sig i hushållet. Tur att man har en sån fin herre med stadig ekonomi. Hah. 

Näe, som sagt. godnatt. 



Kommentarer
Postat av: frest

jag har varit helt ok me att hösten snart komme rmen nu känner jag att jag inte alls vill ha den här.. mera festival å mera sol!!!!vill jag ha!!

tur att jag ska till barca... just det vilka fantastisk fnuliga ord man måste skriva för å få skeiva en kommentar här.. det är ord som inte finns... tror jag!!!

2009-08-06 @ 03:11:25
Postat av: Ellen

Jag förstår inget, som vanligt när du författat ihop något.

2009-08-06 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0