Tisdagen

Har ju inte direkt berättat om min o Drömmens fina kväll efter mitt jobb i tisdags. Kanske inte så mycket att berätta egentligen, började med vin och mat på pizza hut, Carro o Gustaf kom förbi en sväng och mina fina kollegor höll låda då och då. 
Sen gick vi till Laughing Duck, kom på att jag inte varit där sen jag, Eileen, Kristin och Stefan (?) var där för ett år sen. 
Där dracks det några irish coffee och sen gick vi till ännu ett ställe och drack fin-drinkar. 
Sen fick det vara nog kände vi, åkte hem och somnade sött. 
Det var en bra kväll. Skönt att ha lite annat att tänka på och jag uppskattar alla er som hör av er och frågar hur jag mår. Ni är så fina så det är inte klokt! Ledsen att jag inte alltid pallar att svara bara. 

Fel att säga att jag mår bra, men det är ingen större fara iaf. Med tiden, vet ni!

Februari i Brasilien är nya planen, helt jäkla genomförbar och det gör det hela så mycket roligare! Där ska det dansas samba mest hela tiden. Fint som snus, skönt att ha något kul att se fram emot. 

Nu: röka. Det har blivit alldeles för mycket av den varan, det ska jag sluta med snart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0