Placeboeffekten.

Har äntligen fått testa på spikmatte-effekten. Johanna har en grön fin, som hon säger att man ska ha på mjukt underlag. Bullshit, kände jag och la det såklart direkt på golvet.
O det kändes väl ungefär som förväntat. Gjorde inte direkt ont eller så. Sen efter några miunuter blev det varmt och sen lugnt och skönt. Sen kom jag på det som var skönast av allt. När man liksom byter läge med kroppen och sen bara gör-trycker ner ryggen mot mattan.
Efteråt kände jag inget speciellt dock. Blev illröd och kli-ig över hela kroppen. Men jag kan förstå att det är bra mot migrän, kändes liksom. Jaja, jag lär ju fortsätta ligga på den då och då. Man kan väl inte ligga för ofta eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0