Köpa?

Pratade precis med pappa, han tycker att jag ska köpa en lägenhet i Stockholm. Köpa? Gud, vad vuxet. Men när jag började tänka på det så är det nog inte så dumt. Vore så skönt att ha sitt alldeles egna, slippa uppsägningstider och ha sina egna möbler och allt sånt. Välja o vraka hur man vill att det ska se ut, vilken färg man vill ha på väggarna etc. 
Det tål att tänkas på. Det är nog aldrig en dum affär att köpa lägenhet i Stockholm. Speciellt inte som läget är nu, "billigt" och bra! 

Ja, det här ska jag tänka över. O var vill jag bo? Gud, vad kul att leta eget! :)

Kommentarer
Postat av: frest!

vilken bra idé från pappi.. å som sagt bra tider!! :)

å jag ska betala räkningar nu lägga undan en jäkla massa tusenlappar till brasilien!!!:)

2009-08-27 @ 16:45:50
Postat av: frest!

vilken bra idé från pappi.. å som sagt bra tider!! :)

å jag ska betala räkningar nu lägga undan en jäkla massa tusenlappar till brasilien!!!:)

2009-08-27 @ 16:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0