Konstiga sms

Ibland får jag konstiga sms till min telefon. St Patricks day 2007 spenderades med daniel och en himla massa humor åt konstiga sms från nån snubbe som tyckte att han kände mig, som jag aldrig hört talas om.
Idag hände det igen "Hej, hur var helgen?" efter några sms fram och tillbaka kom det fram att det var en Nicke Jonsson från Stockholm, vet någon med sig att jag känner en sådan så får ni gärna hojta till. Jag fattar inget. 
Tror iofs att han insåg nu att det var fel nummer, eller liknande. Jag har ju inte varit ute på marknades på över ett år, så det vore konstigt om det var nåt gammalt krog-ragg. Jag tror inte ens jag har några sådanna. 

Hungrig som en varg, men väntar nog till jobbet med att äta. Var på väg att åka nyss, men kom på att jag var en hel timma för tidigt. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0